Mina scenarion...

Nu är bagen med kläder och duschprylar till imorgon packade. Det blir julgympa, duscha, möta camilla vid kvarnbergsplan och sedan blir det skärholmen! Har egentligen ingenting som jag måste ha, men har inte så många roliga tröjor, och jag såg att lindex hade sjukt mycket roligt när vi var i skärholmen tidigare i veckan. Samma sak på new yorker! Fanns sjukt snygga "pösjeans" för en hundralapp. Good!

För några dagar sedan när jag skulle sova kom jag som vanligt på en sjukt bra story till en novell! Självklart hoppade jag upp och berättade om den för mamma. Brukar komma på äckliga och konstiga händelser när jag ska sova eftersom det är då jag ligger och spelar upp olika scenarion som kan hända i huvudet. Vissa av dem påfunden är bättre än andra och jag skriver ner dem direkt och säger att jag ska skriva den sen... Började på en grym novell i somras, men jag hann aldrig skriva klart den och den är uppe i åtta a4 nu, ska skriva klart den så småningom.
Men iaf, den storyn som jag kom på nu var sjukt bra till en kort novell. Så nu är utkastet nästan klart och den blir inte så lång. Hoppas den blir bra... haha, själva händelsen är väl bra, men skrivandet är nog inte lika bra, men men.
RSS 2.0