katastrof måndag

Det har verkligen varit en katastrof måndag!

I morse när jag skulle ta 742 till skolan var den försenad med 20 min. Det var 1 cm snö! OMG 1 CM SNÖ! Det betyder att kollektivtrafiken kollapsar totalt, pinsamt dåligt! Sl ska betala min operation av isfrusna tår! Sedan kommer äckel bussen och jag var jätte sur. Det värsta sättet att börja en dag med är förseningar. Sedan när vi kommit en bit så ba, ni får gå av, bussen är försenad! Ja, då fick alla gå av och vänta på nästa buss?! Shit vad sur jag var.

Sen när jag kom fram, den tiden vi börja, så börja javier gå igenom matte provet. Han frågade, "förstår ni?" Elin, "Nej!" Great =) Sedan löste han sina egna uppgifter fel... då undrar man lite varför vi skulle göra dem? coolt.

På lunchen pluggade vi Nk i biblioteket. Så skulle Denise säga plattektonik, men både elin och jag hörde blattektonik. Denise fortsatte då att säga, "det är när dem rör sig?" Elin: "Ja, blattarna rör sig överallt!"

Seadn blev det film och sedan snipp snapp snut så var sagan slut.


Det blev inga halleluljah moments idag inte... synd...
RSS 2.0