Jullov <3

Nu är det jullov! De har bara gått några timmar och jag har redan dötrist, och då har jag varit på gymmet också. RASTLÖS! men, men...


I morse började vi 09:00 med att mötas elever + coacher i ett klassrum. Javier kallade oss för "vänner"? Sen sa Saied "... och ni känner er bekväma på gymnasiet!", Öhm, eller inte? Undrar vad dem tänker med egentligen.
Sedan möttes vi i matsalen allihop för att lyssna på rektorns tal på 45 minuter... Det var sjukt tråkigt! Och fick vi någon good view för sista gången år 2009? Nej, han var inte där... how dear him?

Sedan var jag som sagt på gymmet, det gick snabbt eftersom det inte var så mycket folk, och just nu sitter jag i badrock och har precis klivit upp ur badkaret, och guess what? Jag fortsatte i en engelsk deckare som jag började med i somras men inte har hunnit läsa något i. Fett svårt att komma ihåg allt som hänt bara...

Nu ska jag fixa mina naglar inför Julgalan ikväll, dem ser hemska ut!
RSS 2.0