Julgalan

Det var en bra show! Eller EMD var sjukt bra som vanligt, E-type hade adhd och sprang och drack ur allas glas, linda bengtzing har sjukt mycket attityd.

På borden stod det namn, och ytterligsre en gång så har vi blivit omdöpta, denna gången till ett helt nytt namn som ingen annan skrivit innan:

Bilsting? Trodde det var Bisting, aja, namnbyte pågång kanske?



Grejen när EMD stod på scen är att både erik och matte försvinner. Danny håller på med sina små "gaygrejer" med armarna, kastar mickar hit och dit och leker med mickstativet. Han var inte med i michael jackson medley:t, han VAR det. Han körde en sjukt bra version av "beat it" (jag är INGET fan av micheal jackson). Det var koreografi där man verkligen såg hur grymt duktig han är på det han gör. Guldstjärna!
Sedan gjorde dem massa andra låtar också.

Innan själva showen började rulalde EMD:s julskiva i bakgrunden, great! Dem sjöng även välkommen hem innan allt började. De blev presenterade så här: "E som i Energi, M som i Magi och D som i Dynamik"

Sen måste jag få säga en sak, en snubbe hade rosa byxor på sig vid vårt bord. Snälla, den enda som lagligt får klä sig i rosa byxor är Erik segerstedt! Då var det sagt.

Ja, sen hände väl massa mer, det jag egentligen ville ha sagt var att Danny var bäst, jag tycker inte om att säga det, men dem som inte såg beat it missade något =S Hatar när andra skriver så, förlåt mig.

Förhoppningsvis blire julgalan för mig en gång till på fredag! GREAT!

By the way känner jag mig grymt otrogen igen...




RSS 2.0