Jag var pretty much bäst idag!

Enligt mig var jag bäst, för jag redovisade och fegade inte ur. Sen var det säkert många andra som var sjukt duktiga, men jag lade inte märke till det eftersom jag satt och freaka i aulan. Men det gick faktiskt smärtfritt även om det är jätte jobbigt. Nu tycker jag att jag har fyllt den här veckans "jobbigheter" med både engelska och svenska redovisningen =)

Sen upptäckte jag en sad sak idag... min mobil har gått sönder ännu mer *sadface*
det känns som om jag behöver en ny nu, på en gång. Har ju fastnat för en sony ericsson, men den kostar typ 4000:-, har jag dem pengarna? nej, tyvärr inte.

Sen så var elin och jag i Farsta centrum. Det var roligt och elin hittade present till Denise som fyller år på torsdag, jag köpte vinterskor och lite julklappar. Sedan kom jag hem, och då började jag elda upp mina stödanteckningar och papper som var till svenska redovisningen. and guess what? It felt so good!!!


Sen blev jga sjukt överlycklig, såg att min man ska spela på huset ikväll. har jag någon at gå med? Nej. Det sög lite mer... Dessutom är det mitt i idol, dem kunde inte hittat sämre tid?
RSS 2.0