En såkallad update

Jag är helt packad nu. Eller, jag har packat klart allting som jag ska ha med till Borlänge imorgon iaf. Det blev en del... och jag tror inte jag har glömt något.

Så det blir inget gym på en vecka, det kommer kännas tomt. Och när jag ändå tog upp gymmet, det är en snubbe där som är helt amazing! Eller sjuk i huvudet, man får välja själva vad man tycker. Men han är där varje gång jag är där. Han är där när jag kommer dit, han är kvar när jag går. Han är säkert där flera timmar varje dag. Först är han inne i friavikter gymmet, sedan "vanliga" gymmet. Sedan kör han dessutom kondition på crosstrainern 45 minuter på nivå 20 (=TUNGT!) och sedan kör han 45 minuter löpband då han har det inställt på 16-17 km/h. Asså, fatta bra kondis han har? Hej förebild, typ. Fast det där är nog mer hjärnskada än träning tror jag?

Har dessutom tagit upp mitt godisförbud igen, började i... Fredags tror jag det blir. Är less på allt äckel efter julen. Blä!

RSS 2.0