Andra gången Julgala

Måste först skriva en sak, Tina i göteborg (vet att du brukar kika in på bloggen). Jag har filmat alla EMD:s uppträdanden åt dig! Lägger upp dem på youtube inom snar framtid!

Ja, det var bra, mycket mer ös den här gången. Det var fullt med folk överallt! Den halva övervåningen var helt full också, och det var där jag tog plats så jag hade grym utsikt! Pappa satt och drygade sig och drack med sina jobbarkompisar. Det stod fel namn på bordslappen igen, fast inte fel på bisting eftersom det inte var namnet som stod. Han som bokat fick hette tydligen "turkulainen", det var rätt underhållande det också.

Sedan var det sångtävlingen igen. Det var en sjukt full man med.
Programledare: Hej, vad heter du?
Man: Daaaamernaaa föööörst!
programledare: nej, men vad heter du?
Man: äh, anders...
Programledare: undrar hur han kommer se ut om två timmar?
Sedan kom han i final
programledare: Hur är det?
Man: Jag är sjuuukligt blyyg...


Rätt sent att komma på det då?



Sedan började showen.
Danny till programledare: Vad fin du är!
programledare: Ni med!
Danny: du är en mycket vacker kvinna! (programledaren var en man)


Sedan fortsatte det och till slut kom Etype, dude, that man is crazy! Förra gången så gav han iaf micken runt. Nu stod han på scenen och kastade ut den i publiken till den som fångade, och sedan fick den kasta tillbaka? Här är vi rädda om grejerna!



Sedan när det började bli lite senare och sällskapet inte var fullt så nyktra som man kunde önskat så började turkulainen prata om knark med mig och att jag aldrig skulle prova det. Undrar hur mycket man ska lyssna på en onykter person? Hade inte tänkt testa knark heller, men ändå.

Sedan var det "efterparty" med etype. Pappa gick fram och gick upp på scenen och dansade med honom. Han stod och hoppa som en galning och man skulle kunna trott att han var 18. Jag filmade, och medan jag gör det så kommer det upp en kille och lägger i princip sitt huvud på min axel och ba "fint du filmar...". Han stank verkligen öl, sedan försökte han gå iväg med mig men jag kom "loss" och fortatte filma. Blä, snuskhummer.

Sedan försökte pappa övertala mig att sjunga kareoke. Men nej, där gick gränsen, jag hade faktiskt varit uppe och dansat. Så kommer Lasse (jag gillar honom inte, han är dryg mot mig). Och ba *låter som en kyckling*
Så ställer han sig och sjunger, han var jäkligt full och kunde knappt stå upp. Det lät sjukt bra *host*
Jag tycker faktiskt att det stod 1-1 till oss. Jag sjöng inte, men det gjorde han, men han var sjukt full! Det avr itne jag.
Sedan när pappa och jag skulle gå så sa Lasse ba: "vi behöver inte dig"
Jag: "nej, jag behöver itne dig heller"
Han: "bra då är vi överens om en sak iaf!"
RSS 2.0