8 december

Vad har hänt idag då?
Vi lekte anonyma alkoholister på Mänken.
Vi hann lyssna på några redovisningar på engelskan, där Tim sa "sorry, I haven't eat breakfast" varpå Vivian svarar "oh, neither have I!". Och efter det uttalandet blev jag rädd eftersom hon skulle kunna äta upp några av oss.

Vi hann spela fotboll på idrotten, och snacka om anorexi, bulimi och ortorexi. Vi delades in i grupper, tjejer & killar. När killarna stuckit iväg skulle vi börja spela fotboll och Martin skulle förklara lite regler för oss. Vi satt i en ring medan han berättade, men mitt i allt så avbryter han sig och säger "men herregud, ni ser lika rädda ut som killarna gjorde när vi skulle lära oss dansa bugg!". Sen skratta jag =)

På filmkunskapen skulle vi ha betygssnack. Eftersom alla retards jag går med inte hade lämnat in någon av alla en miljoner inlämningar så fick dem lektionen till det. Men jag hade gjort klart alla uppgifter i rätt tid så han börja snacka med mig. Jag fick provresultatet på det prov som gick apdåligt enligt mig. Eller okej, efter resultatet så gick det väl inte så dåligt då. 47/48 poäng *happyface*.
Sedan frågade han om jag kunde den sista poängen som jag missat, och det var vilket årtal kinetografen(?) uppfanns. Jag kunde och sa 1895, varpå han satt med öppen mun. Han ba, oj, vilket minne! jag hade inte skrivit årtalet på frågan eftersom det inte stod något om att man inte skulle göra det. What ever.
Sedan började han prata om min analys jag slängde ihop på 1½ h och lämnade in. "Den var sk*t bra! och storyboarden och allting! shit, jag skulle inte kunna skriva såhär bra själv!". Ja, och då undrar man varför han blev lärare om elever skriver bättre än honom?
Sedan fortsatte han mala på om mina inlämningar och vad han tyckte om mig.


Nej, nu blev det för mycket ego-inlägg igen. Fast det hände en tragisk sak idag, och det var att Denise och jag trodde att RR var sjuk eftersom han inte åt lunch eller att vi såg honom under rasten. Så då blev vi lite emo, men sedan så löste det sig iaf, för han var ju inte sjuk. Han hade bara gömt sig under en sten =)

RSS 2.0