Trött...

Åh, det tar på krafterna att vara husvakt... Eller inte själva arbetet, men att kunna gå runt i ett mörkt hus, eller förska somna! Det är svårt. Somnade inte förens halv 2 eftersom, jag var 100% säker att det var någon i huset. Typiskt mig...
Sen imorse klockan 6 vaknar jag av att lotus står med tassarna mot sängkanten, så då fick jag en hund i sängen också XD
Sen ringde klockan kl 09:00 eftersom jag skulle ut med honom.
Nu är morgonen klar och på dagens schema står det:
  • klippa klart gräsmattan
  • Börja städa och gå igenom loftet som är lika stökigt igen
  • kasta alla sopor från loftet som står kvar sen jag gick igenom det för 2½ månad sedan
Sen ska jag iväg och handla lite lunchmat till jobbet. Vissa dagar blir det färdigmat och vissa andra rester från middagen dagen före =)

Dock så är det väldigt tråkigt väder idag. Det verkar ha regnat i natt och allt är blött. Mysigt att springa runt med en gräsklippare då
RSS 2.0