Sug väder och mongosar

Idag = tråkigt väder ,skola och mongon?
Det var en rätt bra summering av min dag?

Haha, idag höll jag på att garva ihjäl mig under naturkunskaps lektion, sorry, men det var extremt skrattretande! Läraren skulle beskriva examineringen för arbetet och det lät såhär:
"Examineringen kommer att vara en redovsining i aulan för alla ettor, ni kommer vara i grupp på tre personer och era andra lärare kommer också bedöma utifrån deras egna ämnen"
Fatta vilket gott skratt jag fick! Jag? Framför alla ettor? prata? Nej ,det är något i den ekvationen som inte går ihop!

Sen måste jag säga en till sak också, att jag hatar alla dessa målpapper!
Man läser igenom dem och man tror att man inte ens kan klara G-målen! palla skriva så man trycker ner folk? Eller?
Sen om man har ett betyg som är högre en G så blir det ju bara fel eftersom man tror att man inte ens kan leva upp till G?
Det är mongo

Alla vill väl ha Kissies fula ankläppar? *not*


RSS 2.0