Smulor i hela tangent bordet

Nu har jag suttit och ätit kanelknäcke, det är hur gott som helst! Dock har jag kryddat mitt tangent bord med knäckebrödssmulor, så det knastrar fint när jag skriver =)

Idag är jag på rätt bra humör =)
1. Det är inga fler skoldagar den här veckan
2. Då behöver jag inte åka till Östra
3. Och då behöver jag inte umgås med... några
4. Jag ska sova hos mila!
5. Det är EMDweekende som gäller!

Ja,det blir verkligen EMDweekend. Imorgon är dem ju i huddinge och kör några låtar, sedan på söndag så är dem på grönan med nikelodeon! Gissa om mila och jag ska se dem både lördag och söndag? ;)
Idag skulle pappa och jag åka och handla kläder i tumba egentlgien, men det blev inte så eftersom han inte hade tid, då skrev han iett sms att vi kunde åka i helgen. Jag svarade bara, Det är EMD weekend!
Gissa vad jag får som svar? "..."
riktigt roligt svar, undrar om han ahr tröttnat på mig och mila? XD


Men innan allt det roliga måste jag göra matte med pappa, leta efter en grafräknare och sedan göra engelska med mamma... roligt va?
RSS 2.0