Jag = massmördare?

När ajg cyklar till jobbet och det har regnat är det fullt med sniglar, kryp och massor av annat överallt på alla gång/cykelväger. Det går inte att INTE köra över dem. Räknas jag som massmördare för det? Kanske borde ha en begravning eller nåt... Och det är inte helt ovanligt att det ligger platta och överkörda möss lite överallt, det är mindre trevligt.
Okej, jag har inte tid med begravningar, dessutom är det bara trist.

Idag har det var en sådan där dötråkig dag. Inget att göra, vädret var sådär... Till slut fick alla sluta tidigare, fast dem som jobba till 20.00 fick följa med upp till gården för att hjälpa slava gänge på deras föreställning.
Jag och Erika stod ute i regnet i 1½ h och vaktade grejer. Det var mindre roligt.

Sen började dem spela teatern, och det var väl bland det flummigaste jag någonsin sett, typ.


Sen cykla jag hem, i regnet igen och nu sitter jag och äter toast =)

Imorgon blir det till att ta bussen till jobbet eftersom Mila kommer och vi ska dra till grönan imorgon och kolla på mums mums =) Fast det kommer bli skit tråkigt att lämna dem =( Det är ett skönt gäng och ledarna har varit fantastiska och jag har många minnen, även om det vissa dagar bara har blivit att sitta och stirra i kioskväggen. Har fått nya vänner.
Kommer sakna vårby stranden!
Pk<3Vårby stranden
RSS 2.0