hur hände det?

Idag har det varit en dag som alla andra. Har varit lite mer att göra idag än de andra dagarna. Komemr typ drömma mardrömmar om kokta korvar eller något XD
Sen typ mitt på dagen ringer mohameds mobil och han börjar babbla, som vanligt. Och så säger han, ja, men hon är perfekt för det! och stirrar på mig, jag ba, äh? Och sedan lägger han på och ba, det är okej att det kommer en tjej och pratar med dig imorgon om sommarjobb i en annan kommun än sin egen och om fördomar va? jag ba, okej?
sen så den klassiska klappen på ryggen och ba, kul och vara med tidningen asså! Sen går han. *gulp*
Jag ska alltså sitta och snacka fördomar och sommarjobb med en från en tidning imorgon? yeah right

Bästa tiden på dagen å sköär när jag cyklar till och från jobbet. På med musik och bara vara i min egen värld.
RSS 2.0