diggiloo från igår

Diggiloo var bra igår, om man tar bort grejen när dem körde gamla låtar som man inte kände igen. Men annars avr det bra. Brolle och Ola var klart bäst. Och av tjejerna blir det sara löfgren.
Ola inveg dessutom allt med "natalie", sen sjöng han en del ur "sky's the limit" och sedan sjöng han "I believe I can fly". Sen var han ju med i alla olika medleyn och sen vissa delar i olika låtar =)

Det var jätte synd att det började regna som bara den senare på kvällen. Inte för att det spelade någon större roll för mila och mig eftersom vi hittat en plats där vi kunde stå under tak och se bra=)


Sen i pausen skulle brolle och Ola signera, Mila ohxc jag stod rätt långt fram, så vi vistste att vi skulle hinna. Sen börjar kärringar och deras j*vla ungar att tränga sig före!? Vad är det för skit?! det är lång kö, ställ er längst bak! Men nej, dem har ju handikapp bara för att deras ungar står och skriker. Så fick i komma fram, nej...

Vi var inte hemma förens 00:00, och när jag kom hem var jag tvungen att sätta mig vid datorn och kolla EMDs turné schema =) Så jag gick och la mig vid 01:00.

RSS 2.0