Dagen idag och schampoo

Nu är jag uppe och vaken, har t.o.m ätit frukost och tvättat håret!
Apropå tvätta håret så har jag alltid tvättat mitt hår varje dag (jag vet att man inte ska göra det!), eftersom mitt hår blir fett jätte snabbt. Har testat att inte tvätta på ett tag, men det var bara bullshit att det skulle bli mindre fett av det.
Det såg bara äckligt ut.

Sen kollade jag runt på olika torrschampon och tänkte väl att det där kan ju inte fungera? Sen när jag började färga mitt hår så blev det mycket torrt och då kanske det inte är så smart att tvätta varje dag. Så då testade jag att köpa lee staffords torrschampo. Läste lite recensioner om det innan och det var många som sa att det inte hjälpte någonting, och de andra sa att det fungerade super bra.
SPrang in på kicks och kikade på det, och det kostade 80 kr, så jag tyckte det var värt att testa.
Kollade även på ett annat, men det var dyrare, tror det var toni&guy.

Sen när jag testade torrschampot hemma så var det super! Nu behöver jag inte tvätta håret varje dag =D


Nu ska jag iaf hitta lite kläder och sedan dra in till grönan så jag är där vid 12.
mamma senare och sällskapar och kollar emd med mig (a)
RSS 2.0