Bildbomd

Här kommer massa bilder från EMD =)














Ja, där var massa bilder, och det var inte alla jag tog. Var snälla att inte sprida vidare dem.

Det var en jätte rolig spelning, även om jag var på skit dåligt humör när jag kom dit så blev jag glad sen =)
Dem sjöng youngblood, jennie let me love you, youngblood, alone och all for love. självklart baby goodbye också.
Sen efter var det signering, köpte a state of mind deluxe =) den är nu signerad och även min arm.




Under signeringen, när jag och en tjej till precis skulle fram till bordet så ba "kisspaus!" Så sprang som dem tre iväg och kom tillbaka en stund senare =) När dem kom tillbaka så höll dem på att göra grimaser, och höll på att säga "jag se ut som ? och ? när jag gör såhär!" *massor med konstiga grimaser*
Konfrancieren under dagen sa att det var längesedan det var så mycket folk på huddingedagarna, och sigenringskön var riktigt lång... EMD sa också att dem gillade huddinge och publiken =) Det kändes som om dem kom hem till mig och sjöng =)



söta som vanligt =)
Det sades lite roliga grejer osv som vanligt.
Tänker inte skrva vad, för när man läser vad andra har sagt och pratat om med dem blir man bara avundsjuk ;)

Och imorgon bär det av till grönan =D
RSS 2.0