Big mistake...

Nu är vi hemma efter shoppingen, och det blev ett par vanliga typ gympaskor, sen ett par höst/vinsterstövlar, ett par andra högklackade sandaler och sen ett par som liknade pumps.
Nu har jag skor så det räcker.

Sen i bilen på väg hem så blev det väl en rätt rolig konversation när mamma gått in och skulle handla medan pappa, jag och Camilla satt kvar i bilen.

-OMG,ABOO! är det lördag idag?!
 -Hallå är det lördag idag??!!
 -äh, ja, det är lördag idag...
 -Men jag har ju ridningen ju!
-när börjar den då?
-För tio minuter sen!!! (#¤/%#)¤&/#)/¤/

Det där trodde jag inte kunde hända mig, men tydligen... Så nu har jag missat ridningen den här lördagen och jag måste avboka nästa lördag för att det är annat inplanerat. + att dem inte gillar när man bara uteblir från ett ridpass utan att ringa.
Fast åandrasidan har det bara hänt 1 gång under 10 år, så jag ska väl vara nöjd
RSS 2.0