Soft dag

Har varit en rätt soft dag. Först bild och vi börja med ett nytt projekt. På matten så höll vi på med gaml nationella prov och på No:n så skrev vi en till labbrapport. Vi fick tillbaka våra andra labbrapporter som han hade bedömt, fick 42/48 =D Blev jätte glad, för jag suger på att skriva labbrapporter.
På spanskan fick vi en läxa som vi fick göra hemma eller i skolan för det var många som hade fått omprov på preteritum provet, så dem som klarat det fick annat att göra.
Robin och jag satt och gjorde klart allt på en gång så slapp vi göra det hemma.
Sen fick vi tillbaka alla delar på svenska nationella, på alla delar sammanlagt poängmässigt fick jag vg+, men på betyget Vg. Nöjd, eftersom jag slipper sänkning. Sen blev jag förvånad över att jag fick g på muntliga XD

Sammanfattat en rätt bra dag alltså

-
Nya hårfärgen =)
RSS 2.0