Segare än segast

Skoldagen har varit riktigt seg. När jag vakna så var jag hur seg som helst, brukar annars vara rätt pigg på morgonen. Men inte idag. Orkade ingenting så det blev glasögonen som jag aldrig brukar ha. Och att sedan börja med idrott? nej, ingen hit. Och efter det blev det lååång No och matte lektion enda fram till lunch. Äcklig lunch som vanligt. Efter det så hade vi so, och magnus var borta så vi hade Leila. Gick bra, fick alla uppgifter gjorda.
Inte nog med att ha matte en gång per dag, efter so:n har vi matte fördjupning för dem som "vill", eller snarare "ge mig bättre betyg". Fattade knappt något och orkade inte koncentrera mig. Och nu sitter jaag här och gör absolut ingenting.

Hanna och jag stannade dessutom kvar i kontoret till halv 4 eftersom ingen av oss har något att göra. Det är inte normalt att stanna så länge utan anledning
RSS 2.0