Hemma och överhettad

När jag cykla imorse var det svinkallt! Och nu när jag åkte hem så var det för varmt istället -.-'  mycket ska man stå ut med :P

cykla

Idag har jag fått en del gjort. På torsdag är det ju nationellt prov i matte, vilket betyder att vi håller på att repetera alla grejer vi gått igenom förut. Så idag jobbade jag med procent och räkande faktiskt 3 hela sidor medan jag lyssna på musik.
På No:n fortsatte vi bara som vanligt och sen efter lunch fick vi veta något roligt, eller inte. Att vi ska ha både Matte och Engelska muntliga provet på fredag, JIPPEY!
Jag hatar muntliga övningar och lyckas alltid faila dem totalt. Engelska läraren blev väldigt sne på mig coh pratade med mig igen... som om hon aaaldrig har gjort emd mig när det gäller det muntliga, "Jag vill sätta rätt betyg och det är högre en vad du har och blabla". Ju mer dem tjatar ju värre blir det -.-' vi får se hur det går...

Funderar på att sätta mina benhinnor på prov idag och köra gymstick ikväll. Fast först måste idrotten bli helt klar...

RSS 2.0