Dåligt Dåligt!

Oj vad dåligt uppdaterat det var då! Sov hos mila igår så har inte haft någon dator, så det är ju en anledning. Det var iaf asroligt hos mila, fast alla var nog rätt trötta eftersom det hade varit nationella prov på dagen. Tror alla däcka vid halv 1. Vi kolla på Sydney white, en film jag verkligen rekomenderar, hel skön XD

 

Sen mitt i natten vaknar jag av att Anna har mosat mig mot väggen, vilket inte var skönt! så jag satte mig upp och lade mig på andra sidan av henne, då vaknar hon och säger "Vad gör du?!", Ja du, jag räddar mig själv från att bli mosad av dig. "Jaha" *snark*. Alla vakna rätt tidigt, jag och anna var väl först, typ vid 8, vilket är grymt tidigt eftersom det är helg och allt.

 

SÅ det blir ingen sovmorgon den här helgen eftersom jag ska upp och ha stalltjänst imorgonbitti -.-' Fast å andra sidan går vi bara 3 dagar i skolan nästa vecka, så det jämnar ut sig =D

 

 

Nu ska jag ut i solen, det är skit varmt!

RSS 2.0